Wednesday, April 20, 2011

Dunia Fizik Saya

Setelah sekian lama tidak mengemas kini blog, masa minggu belajar ini saya mengambil kesempatan sedikit untuk mengisi ruangan ini. He... baru ada ruang masa yang mengizinkan.  Entri kali ini, saya cuma ingin memaklumkan bahawa saya sedang dalam pembinaan website percuma untuk subjek fizik. Masih baru lagi. hehe.. belum sampai sebulan. Baru sekejap tadi juga saya siap mengedit gambar untuk laman web fizik itu. website yang saya cuba hasilkan ini bertujuan untuk dijadikan medium pengajaran pada suatu hari nanti. Murid-murid saya boleh membuat akses ke web tersebut untuk menjawab soalan-soalan di sana sebagai sampingan ketika melayari internet. Masih baru dan masih banyak ruang untuk diisi.
Inilah gambar untuk header website dunia fizik saya. Sila lah melawat ke website saya. klik sini
Semoga usaha yang saya lakukan ini memberi manfaat kepada semua.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...