Monday, March 7, 2011

Rancang Masa Anda Sebiknya

Ketika kita masih lapang, tentu kita merasa tenang dan gembira. Tidak ada kerja yang perlu diselesaikn dengan segera. Namun, adakah wajar untuk kita terus tidak melakukan apa-apa ketika masih lapang? Ayuh, tukar tabiat kita. Masa lapang perlu diisi dengan melakukan prkara yang bermanfaat kepada diri kita dan juga orang lain. Ketika ini saya berada di dalam bas menunggu untuk pulang. Di perpustakaan tadi sungguh memenatkan. Saya tidak membawa beg hari ini. He. Inilah fungsinya telefon pintar. Nasib saya memilih untuk membeli telefon pintar yang mempunyai aplikasi microsoft word. HTC snap, banyak kegunaan. Boleh membaca slide power point dan banyak lagi. Nak dibandingkan dengan telefon pintar lain, saya mungkin agak ketinggalan. He. Tetapi saya syukur, apa yang saya perlukan ada. Hehe. Melalut pula. Ok lah. Bas dah bergerak. Jumpa lagi. He.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...